Вікторія Філатова: Сучасний бізнес – це нові типи партнерства та врахування трендів майбутнього ...
Як знайти баланс між роботою та приватним життям, створити бізнес, що дбатиме про захист довкілля та імпортувати, розповідає Вікторія Філатова – співзасновниця, генеральний директор СП ТОВ «Вексхолд» з виробництва парфумерної та ароматичної продукції, Голова Правління Асоціації “Парфумерія та косметика України”.
Як давно у вас власна справа? Чому навчилися, чим пишаєтеся?
Власну справу я започаткувала у 1997 році. До цього працювала медичною сестрою. За освітою я – магістр з менеджменту та бізнес-адміністрування (спеціалізація управління виробництвом). А за покликом я – розробник нового. Сфера виробництва – це моє, дуже надихаюсь саме від того, що можу тримати в руках продукт своїх мрій. Я пишаюся тим, що створила парфумерне виробництво «з нуля». У нашому сімейному бізнесі з 2016 року і моя донька. Вона – директор компанії Creative Lab PERFI, яку я заснувала у 2011 році. Це окремий проект бренду нішевої парфумеріі PERFI.
Які тренди та нові технології впливають на вашу галузь?
На наш бізнес дуже впливають здорожчення світового ринку сировини для парфумерії, все більше компонентів для парфумерії сінтезується у лабораторіях. Ми поступово відмовляємось від мас-маркету і виробництва парфумерії з низькою собівартістю, бо не зможемо забезпечити достатню якість, що може зашкодити бренду.
Для торгівлі надважливий тренд – це онлайн-торгівля, яка стає пріоритетною. Бренду потрібно формувати своє інформаційне поле, нові привабливі смисли, що формують емоційний зв’язок з брендом...
Kommentare